Vizeum Polska przejmuje od Havas Media obsługę Agata Meble
Producent mebli Agata Meble od lutego br. zaczyna współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym Vizeum Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio odpowiadał za to Havas Media.

Havas Media zajmował się obsługą mediową Agata Meble przez kilkanaście ostatnich miesięcy, po tym jak w grudniu 2013 roku odebrał w przetargu jej budżet mediowy od Initiative Media.
Teraz Agata Meble postanowiła zmienić dom mediowy i w przetargu koordynowanym przez Media Strategy wybrała Vizeum Polska. - Poszukując domu mediowego, kierowaliśmy się przede wszystkim chęcią zwiększenia efektywności działań reklamowych, ale nie mniej istotne było dobre zrozumienie z zespołem ludzi, którzy będą z nami pracować. W trakcie przetargu Vizeum Polska przekonało nas, że sprosta naszym oczekiwaniom i pozwoli nam osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe - komentuje Marek Gonsior, dyrektor marketingu w Agata Meble.
Umowa pomiędzy firmą a Vizeum Polska obowiązuje do końca br., z możliwością przedłużenia.
W zakresie obsługi reklamowej Agata Meble ostatnio współpracowała z agencją Opus B - przy kampanii promującej rabaty z okazji urodzin.
Dołącz do dyskusji: Vizeum Polska przejmuje od Havas Media obsługę Agata Meble
Pozdrawiam serdecznie,
anna.wodzynska@havasmedia.com