Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków
3 listopada ruszyła kampania reklamowa Vizir'a pod hasłem "Szorstkie potwory wymiękają". Jest ona skierowana do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym.
Plakaty reklamowe pojawią się w poczekalniach oraz przy wejściach do 400 przedszkoli w 20 miastach Polski, m.in.: w Bydgoszczy, Lublinie, Białymstoku, Częstochowie, Radomiu, Kielcach, Toruniu, Bielsko-Białej, Olsztynie, Rzeszowie, Wałbrzychu, Elblągu, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu, Włocławku, Tarnowie, Zielonej Górze, Legnicy, Kaliszu oraz w Grudziądzu.

Kampania promuje wariant proszku do prania Vizir z efektem płynu do płukania Lenor. Została przygotowana przez agencję reklamową a2 S.A.
Akcja potrwa do 3 grudnia. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków