VMLY&R i Scholz&Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo
Sieci reklamowe VMLY&R i Scholz&Friends Group (obie globalnie należą do WPP) zawarły strategiczne partnerstwo. Współpraca ma umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
Agencja VMLY&R ogłosiła zawarcie partnerstwa z siecią reklamową Scholz & Friends Group.
Scholz & Friends Group należy do WPP
Scholz & Friends Group to należąca do WPP spółka obejmująca niemieckie agencje takie jak Scholz & Friends, deepblue networks, RessourcenReich czy Blumberry.
Poinformowano, że zatrudniająca niemal 1000 pracowników w czterech lokalizacjach, w Hamburgu, Berlinie, Düsseldorfie i Zurychu Scholz & Friends Group ma "znacząco zwiększy obecność agencji VMLY&R w Europie i zapewni sieci bezkonkurencyjną pozycję w Niemczech, będących największym rynkiem w Europie kontynentalnej". Z kolei dzięki aliansowi z VMLY&R Scholz & Friends Group zyska nowe możliwości związane z globalnymi klientami i realizacją planów ekspansji.
Scholz&Friends Group specjalizuje się w takich usługach, jak brand experience, influencer marketing, public relations, digital media oraz cyfrowe platformy, usługi i produkty. Teraz te rozwiązania zostaną włączone do strategii Centrum Kompetencji agencji VMLY&R w regionie EMEA. - W ostatnim roku mieliśmy możliwość bliskiej współpracy z Scholz & Friends Group i stało się jasne, że dzielimy wspólne wartości i pasję do budowania przyszłości naszej branży. Grupa ma na koncie świetne, innowacyjne projekty o znaczącym wpływie na kulturę. Jesteśmy niezwykle podekscytowani mogąc ogłosić z nią to strategiczne partnerstwo. To ogromna szansa dla naszych klientów i partnerów. Jestem bardzo szczęśliwy, że będziemy w stanie zaoferować im jeszcze większy zasięg dzięki mocnej ofercie brand i customer experience w Niemczech i Szwajcarii - komentuje Jon Cook, global CEO w VMLY&R.
Frank-Michael Schmidt, CEO Scholz&Friends Group dodaje: - Nasza decyzja o dołączeniu do świata VMLY&R motywowana jest wspólnymi wartościami i komplementarnością biznesową, dzięki której nasi klienci zyskają dodatkową „siłę rażenia” pod względem międzynarodowego zasięgu i rozwiązań technologicznych. Niezwykle cieszymy się z kulturowej zgodności pomiędzy naszymi zespołami i jesteśmy podekscytowani mogąc wspólnie tworzyć nowy rodzaj sieci w regionie państw niemieckojęzycznych. Z radością oczekujemy na nadchodzącą współpracę z naszymi nowymi kolegami w Kansas City i na całym świecie.
Do klientów Scholz & Friends Group należą takie marki, jak Unilever, Mondelez, Siemens, Vodafone, Tchibo, Deka Investments, Henkel, RWE i Migros, a także liczne niemieckie stowarzyszenia i ministerstwa Republiki Federalnej Niemiec.
Globalne partnerstwo bez wpływu na polskie oddziały agencji
- To partnerstwo obejmuje sieć VMLY&R i sieć Scholz & Friends Group działającą w Niemczech i Szwajcarii. Nie ma nic wspólnego z agencją Scholz & Friends Warszawa. Dla nas, jako polskiego oddziału, stanowiącego Centrum Kompetencji Technologicznych sieci VMLY&R, oznacza to m.in. możliwość realizacji projektów dla klientów Scholz & Friends Group w Niemczech i Szwajcarii. Dla całej sieci VMLY&R - zwiększenie obecności na rynku niemieckim - wyjaśnił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Majewski, PR manager w VMLY&R Polska.
Biuro prasowe Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F poinformowało nas, że alianse i przetasowania w ramach WPP nie mają na tym etapie wpływu na działalność S&F Warszawa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: VMLY&R i Scholz&Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo