Walk The Line będzie reklamować DHL Global Forwarding
Agencja Walk The Line wygrała przetarg na całościową obsługęreklamową przedsiębiorstwa DHL Global Forwarding. Firmy jużrozpoczęły współpracę w tym zakresie.
Na mocy wygranego przetargu Walk The Line będzie się zajmowaćobsługą reklamową full service przedsiębiorstwa DHL GlobalForwarding. W ramach współpracy agencja będzie przygotowywaćkampanie reklamowe B2B oraz drukowane i interaktywne materiałypromocyjne tej firmy, a także opracuje i wprowadzi programlojalnościowy dla jej klientów.
Walk The Line oficjalnie 6 kwietnia rozpoczęła pracę dla DHL GlobalForwarding.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Walk The Line będzie reklamować DHL Global Forwarding