Wardęga przed Abstrachuje na czele polskich youtuberów, ReZigiusz, Stuu i Blowek najbardziej komentowani (Top 50)
Wśród polskich youtuberów zdecydowanie najwięcej subskrybentów i obejrzeń klipów ma SA Wardęga, a dalej są Abstrachuje TV, ReZigiusz i Stuu Games. Na tych dwóch ostatnich kanałach, a także na Blowek i IsAmUxPompa, użytkownicy dodają najwięcej komentarzy, polubień i znielubień. Najwięcej klipów zamieścili dotychczas Remigiusz Maciaszek i Gimper.
Youtube’owy kanał Sylwestra Wardęgi ma 3,26 mln subskrybentów, a zamieszczone na nim 43 filmiki obejrzano łącznie 527,1 mln razy, a także dodano przy nich 260,7 tys. komentarzy, 3,76 mln „lubię to” i 182,9 tys. „nie lubię” - wynika z danych NapoleonCat.com z końca września opracowanych dla Wirtualnemedia.pl. 150 mln wyświetleń zanotował klip z psem-pająkiem, po którym popularność kanału youtubera wystrzeliła w górę. Filmik był chętnie oglądany na całym świecie - w ub.r. okazał się globalnie najchętniej oglądanym niemuzycznym klipem na YouTubie.
Kolejne kanały w zestawieniu mają po dwa-trzy raz mniej subskrybentów i wyświetleń klipów od Wardęgi. Satyryczne Abstrachuje TV obserwuje 1,83 mln użytkowników, a 107 opublikowanych tam filmików obejrzano w sumie 286,2 mln razy. Dalej są dwa kanały głównie o grach komputerowych: ReZigiusz z 1,62 mln subskrybentów i 284,8 mln obejrzeń klipów oraz Stuu Games z 1,51 mln subskrybentów i 234,7 mln obejrzeń.
Zaznaczmy, że twórcy wszystkich tych kanałów prowadzą jeszcze dodatkowe kanały, na których zamieszczają m.in. materiały zza kulis, klipy vlogerskie i relacje z wyjazdów. Tworzony przez Sylwestra Wardęgę kanał Krulestwo ma 114,5 tys. subskrybentów i 7,9 mln wyświetleń klipów, Abstrachuje Plus - 510,9 tys. subskrybentów i 47,4 mln wyświetleń, ReZigiusz Backstage - 250,5 tys. subskrybentów i 11,9 mln wyświetleń, a Stuu Plus - 399 tys. subskrybentów i 4,7 mln wyświetleń.
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl
Po ponad milion subskrybentów ma jeszcze pięć kanałów: 5 Sposobów na…, Blowek, Niekryty Krytyk, skkf i Rojo, a czterem kolejnym (Remigiusz Maciaszek, Mandzio, AdBuster i IsAmUxPompa) do osiągnięcia tego poziomu brakuje poniżej 100 tys. subskrybentów. Z kolei powyżej 200 mln obejrzeń zamieszczonych klipów zanotowały również mające dużo mniej subskrybentów MagdalenaMariaMonika i Gimper.
Zdecydowanie największą dyskusję wywołują klipy zamieszczane na kanałach Blowek (1,72 mln komentarzy), Stuu Games (1,69 mln) i ReZigiusz (1,57 mln). Na tym ostatnim internauci najwięcej razy (13,77 mln) klikali „lubię to”, nieco ponad 10 mln takich kliknięć zebrały filmiki na IsAmUxPompa, a prawie 10 mln - na Stuu Games. Z kolei najwięcej oznaczeń „nie lubię” (300-350 tys.) dodano na kanałach Gimper, ReZigiusz i Blowek.
Spośród czołowych youtuberów najwięcej klipów na swoich głównych kanałach opublikowali jak dotąd Remigiusz Maciaszek (3,65 tys.) i Gimper (3,32 tys.). Po ponad 2 tys. filmików zamieścili Rojo, Husiek i autor IsAmUxPompa, a po ponad tysiąc pojawiło się na kanałach TivoltGames, Vertez, TheNitroZyniak i MagdalenaMariaMonika. Za to na kanałach Mateusz M, Tube Raiders, Stuu i Stuu Games + dodano tylko po 20-30 klipów.
YouTube’a odwiedza miesięcznie ok. 18 mln polskich internautów, w sierpniu br. było to 18,43 mln (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Wardęga przed Abstrachuje na czele polskich youtuberów, ReZigiusz, Stuu i Blowek najbardziej komentowani (Top 50)