„We love...” - Marks & Spencer reklamuje letnią kolekcję
W prasie, internecie, radiu, punktach sprzedaży i na outdoorze trwa kampania reklamwoa letniej kolekcji ubrań Marks & Spencer. Akcję, prowadzoną pod hasłem „We love...”, przygotowały firmy Jennings Prague i Carat Polska.
Reklamy letniej kolekcji Marks & Spencer są oparte na grze w kolory, zabawie ubraniami w wyrazistych, neonowych barwach, łączonych z tonującym je dżinsem.
Kampania obejmuje prasę („Flesz”, „Viva”, „Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, tytuły lokalne), internet (nowa odsłona serwisu Marks & Spencer, aplikacja konkursowa na facebookowym fanpage’u marki, współpraca z blogami Charlize Mystery i Cajmel), outdoor (citylighty, backlighty i banery w Warszawie i Wrocławiu), radio (rozgłośnie lokalne) oraz centra handlowe ( Złote Tarasy i Blue City w Warszawie).

Akcja potrwa do końca maja. Kreacją kampanii zajęła się agencja Jennings Prague, a zakupem mediów - dom mediowy Carat Polska.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: „We love...” - Marks & Spencer reklamuje letnią kolekcję