"Wielka dolewka" w nowej kampanii Orange
Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa, informująca o wyjątkowej ofercie. Każdy, kto zdecyduje się na korzystanie z Orange na kartę, otrzyma nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y za 0 zł na start oraz 1200 GB przez cały rok.
Kampania jest realizowana według stworzonego przez agencję formatu, w którym w rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.
W najnowszym spocie bohaterowie mają okazję doświadczyć, czym jest „bez limitu”, siedząc w knajpce i dając popis swoich komediowych umiejętności. Dzięki dolewkom kawy gadają i gadają, bezskutecznie próbując „wygadać” ofertę bez limitu.
Reżyserem spotu jest Amon Schulz. Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media (Group One). Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund. Emitowane są w kanałach należących m.in. do stacji TVN. W przypadku mediów społecznościowych kreacje będą emitowane w specjalnie dedykowanych formatach.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Wielka dolewka" w nowej kampanii Orange