David Gaboriaud reklamuje nowe sosy pomidorowe Winiary (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowe wersje sosów pomidorowych Winiary (produkowanych przez Nestlé Polska). W akcji występuje kucharz i podróżnik David Gaboriaud, znany głównie ze swojego programu kulinarnego w Kuchnia+.

Spot z kampanii pokazuje, jak David Gaboriaud jedzie do Włoch, gdzie obserwuje i opisuje, jak przygotowywany jest sos do spaghetti. Reklama podkreśla, że sos pomidorowy Winiary jest teraz dostępny w wersji tomate frito
David Gaboriaud jest znany przede wszystkim ze swojego programu „David w Europie” w kanale Kuchnia+.
Jest to kolejna znana osoba reklamująca produkty Winiary. W kampaniach promujących Winiary Pomysł na... od wiosny br. występuje Anna Nowak-Ibisz.
Akcja z udziałem Davida Gaboriauda jest realizowana m.in. w internecie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: David Gaboriaud reklamuje nowe sosy pomidorowe Winiary (wideo)