SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WP wprowadza asystenta AI na platformie WP Ads

Wirtualna Polska na platformie reklamowej WP Ads wprowadza nową funkcjonalność - inteligentnego asystenta AI. Rozwiązanie pomoże reklamodawcom w łatwiejszym i szybszym zlecaniu kampanii reklamowych, zapewniając natychmiastowe wsparcie oraz porady podczas korzystania z platformy. To kolejny krok WP w kierunku ułatwiania firmom samodzielnej promocji online z wykorzystaniem najnowszych technologii.
 

fot. materiał prasowy fot. materiał prasowy

Nowy asystent AI na WP Ads został zaprojektowany, aby uprościć użytkownikom codzienną pracę z platformą, usprawnić zarządzanie kampaniami reklamowymi i maksymalnie wykorzystać dostępne narzędzia. Jego zadaniem jest udzielanie wskazówek na każdym etapie - od konfiguracji konta po optymalizację kampanii. Asystent posługuje się prostym, zrozumiałym językiem, dzięki czemu nawet osoby bez doświadczenia w reklamie online szybko uzyskają potrzebne informacje.

– Kiedyś realizacja dobrej kampanii reklamowej online wymagała nie tylko czasu, ale też specjalistycznej wiedzy. Dziś nasz asystent AI to zmienia – w kilka chwil można przygotować skuteczną kampanię i od razu otrzymać podpowiedzi najlepszych rozwiązań, które wcześniej wymagały konsultacji z ekspertem – przekazał mediom Kacper Krzak, szef platformy WP Ads w Wirtualnej Polsce.

Nowa propozycja WP

Nasz asystent oparty na AI oferuje spersonalizowane wsparcie w czasie rzeczywistym, dynamicznie dostosowując odpowiedzi do potrzeb użytkownika. To tak, jakby każdy reklamodawca miał u boku własnego doradcę – dostępnego od ręki, gotowego błyskawicznie odpowiedzieć na pytania i zaproponować najlepsze działania. Dzięki temu każdy użytkownik WP Ads otrzymuje indywidualne wskazówki dokładnie wtedy, gdy ich potrzebuje – dodał Michał Jaroń, head of GenerativeAI w Grupie Wirtualna Polska.

WP Ads to uruchomiona przez Wirtualną Polskę platforma typu self‑service do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych online. Korzysta z niej już prawie 3 tysiące reklamodawców, w tym wiele małych i średnich firm.

Czytaj także: W mediach powstają białe księgi użycia AI

Jak informuje firma, wdrożenie asystenta AI wpisuje się w szerszą strategię Wirtualnej Polski, zakładającą rozwój autorskich technologii oraz inwestycje w sztuczną inteligencję. Grupa WP buduje lokalne alternatywy dla rozwiązań oferowanych przez globalne korporacje - przykładem są m.in. WP Booster (autorskie narzędzie reklamowe oparte na AI, zwiększające efektywność kampanii) czy CEEId (platforma jednokrotnego logowania dla wydawców w Europie Środkowo-Wschodniej).

Dołącz do dyskusji: WP wprowadza asystenta AI na platformie WP Ads

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl