„Witalnego Nowego Roku” - Katarzyna Bujakiewicz w kampanii Nałęczowianki (wideo)
Startuje kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka pod hasłem „Witalnego Nowego Roku” zachęcająca do składania bliskim życzeń mobilizujących do aktywności. Akcję, z udziałem aktorki Katarzyny Bujakiewicz, przygotowały i realizują firmy My Place, MEC, Orka Film, 3M Project, 121 PR i Q&A Communications.

Kampania obejmuje konkurs organizowany w internecie i podczas czterech eventów: w Warszawie (9 stycznia), Lublinie (16 stycznia), Zakopanem (23 stycznia) i Wrocławiu (30 stycznia). Zadaniem uczestników jest nagranie pomysłowych życzeń dla kogoś z rodziny czy przyjaciół, w specjalnej „gifobudce”, a następnie dodanie ich na facebookowym fanpage’u Nałęczowianki z tagiem #NiechSięStanie.
Prace będą oceniane wg oryginalności i realizacji idei witalności pomysłu. Cotygodniowa odsłona konkursu będzie zaczynać się w dzień eventu, a finał w piątek, w przededniu kolejnego wydarzenia. Nagrodami jest realizację czterech zwycięskich życzeń, na co przeznaczone zostanie 50 tys. zł. Akcja potrwa do 5 lutego.
Do udziału w konkursie zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Spot wyprodukował dom produkcyjny Orka Film, reklamy graficzne przygotowała agencja 3M Project. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja 121 PR, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Witalnego Nowego Roku” - Katarzyna Bujakiewicz w kampanii Nałęczowianki (wideo)