Wojciech Mann i Krystyna Czubówna w kampanii Otomoto
W social mediach wystartowała nowa platforma contentowa serwisu ogłoszeniowego Otomoto (należącego do Grupy OLX). W kampanii głosów użyczają Krystyna Czubówna i Wojciech Mann.

Centralnym punktem platformy Otomoto jest konkurs konsumencki. Zadanie konkursowe polega na zamieszczeniu ogłoszenia w serwisie w formie rymowanej.
Raz w miesiącu Otomoto wybiera i nagradza dwie najciekawsze i najbardziej oryginalne oferty.
Nagrodami dla zwycięzców są filmy promujące ich ogłoszenia, które będą opublikowane na profilu Otomoto na Facebooku.
- To co rymowane jest łatwiej zapamiętane. Z tego powodu postawiliśmy na treści oparte na rymach, które mają zapaść w pamięć odbiorców, czasem rozbawić, a także zachęcić do aktywności w serwisie i w naszych kanałach social media. Ważnym elementem nowej platformy contentowej jest konkurs konsumencki, w ramach którego będziemy cyklicznie nagradzać najbardziej kreatywnych użytkowników, którzy zdecydują się dodać swoje ogłoszenie w formie rymowanej - mówi Tomasz Pastuszka, creative director Madogz, która odpowiada za kreację kampanii.
Czubówna i Mann rymują dla Otomoto
Treść ogłoszeń pozostanie rymowana, a wyrecytują Krystyna Czubówna i Wojciech Mann. Premierowy film można już zobaczyć na profilu Otomoto na Facebooku.
- Zmieniamy formę narracji, ale treści pozostaną w dalszym ciągu fachowe i profesjonalne. Dzięki nowej platformie Otomoto po raz kolejny zaprezentuje się jako serwis, który nie tylko oferuje kompleksową obsługę, ale również jest najlepszym doradcą zakupowym w tematach związanych z motoryzacją - mówi Łukasz Borowicz, PR manager Otomoto.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Madogz, która odpowiada również za kompleksową obsługę serwisu w mediach społecznościowych.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 



 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wojciech Mann i Krystyna Czubówna w kampanii Otomoto
60+