Wojciech Modest Amaro reklamuje urządzenia kuchenne Samsunga
Kucharz i restaurator Wojciech Modest Amaro, znany głównie z programów Polsatu „Hell’s Kitchen” i „Top Chef”, został polskim ambasadorem nowej linii urządzeń kuchennych Samsung Chef Collection. Za kampanię z jego udziałem odpowiadają firmy Cheil Poland, Starcom i Havas PR Warsaw.

Samsung podkreśla, że linia urządzeń Chef Collection została zaprojektowana we współpracy z szefami kuchni wyróżnionymi przez przewodnik Michelin, dlatego m.in. ich wizerunek jest wykorzystywany w działaniach reklamowych. W Polsce ambasadorem marki został Wojciech Modest Amaro, którego restauracja jako jedyna w naszym kraju otrzymała dwa lata temu gwiazdkę Michelin.
Wizerunek znanych kucharzy i restauratorów ma odzwierciedlać to, że promowane urządzenia dzięki zastosowanym w nich nowoczesnym technologiom i rozwiązaniom zapewniają doskonałe warunki na każdym etapie przygotowywania potraw.

W Polsce akcja reklamowa z udziałem Amaro będzie prowadzona w telewizji, prasie, internecie oraz poprzez działania PR. Jej główny etap zaplanowano na maj.
Kreacją reklam zajęła się agencja Cheil Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a aktywności public relations realizuje agencja Havas PR Warsaw.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wojciech Modest Amaro reklamuje urządzenia kuchenne Samsunga