wPolityce.pl: „Wprost” kłamie, że żyjemy głównie z reklam SKOK-ów
Serwis wPolityce.pl zarzuca tygodnikowi „Wprost” podanie nieprawdziwej informacji, że utrzymuje się głównie z reklam SKOK-ów. Żąda od czasopisma zamieszczenia sprostowania, zapowiadając, że inaczej kieruje sprawę do sądu.
Informacje o wPolityce.pl znalazły się w nowym numerze „Wprost” w artykule zatytułowanym „Podskoki” autorstwa Rafała Kalukina i Grzegorza Łakomskiego. W tekście opisywane są związki mediów i dziennikarzy prawicowych ze Spółdzielczymi Kasami Oszczędnościowo Kredytowymi, m.in. w kontekście ostatnich kontrowersji i protestu przeciw publikacjom „Gazety Wyborczej” o SKOK-ach (więcej na ten temat). W artykule pojawia się stwierdzenie, że wPolityce.pl „żyje głównie z reklam SKOK”.
Przeciwko temu sformułowaniu szybko zaprotestował Michał Karnowski, założyciel wPolityce.pl. „Jest to całkowita nieprawda, sprzeczna z faktami, kłamliwa. Budżet wPolityce.pl opiera się na darmowej pracy założycieli oraz przychodach pozyskiwanych na powszechnych zasadach reklam i zysków ze sprzedaży w naszym sklepie. Reklama SKOK jest tu jedną z wielu dziesiątek pozycji, bynajmniej nie kluczową dla budżetu dynamicznie rozwijającego się przedsięwzięcia” - napisał Karnowski w tekście zatytułowanym „Tak kłamie ‘Wprost’”. Zauważył przy tym, że współautor artykułu „Podskoki” Grzegorz Łakomski wspólnie z Aleksandrę Pawlicką ponad pół roku temu podał na łamach tygodnika informacje o Zbigniewie Ziobro, które sąd uznał właśnie za nieprawdziwe i nakazał sprostować (więcej o tej sprawie).
Michał Karnowski również domaga się od „Wprost” sprostowania. W przeciwnym wypadku zapowiada, że rozważy skierowanie sprawy do sądu.
Rzeczniczka PMPG, wydawcy „Wprost”, odmówiła komentarza w tej sprawie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: wPolityce.pl: „Wprost” kłamie, że żyjemy głównie z reklam SKOK-ów