WPP przejmuje globalną agencję influencer marketingu Goat
Holding reklamowy WPP, do którego należą takie agencje, jak Ogilvy, VMLY&R, Mindshare, Wavemaker ogłosił przejęcie Goat, wiodącej agencji influencer marketingu z biurami w Londynie, Nowym Jorku i Singapurze. Warunków finansowych transakcji nie ujawniono.
Firma Goat, zatrudniająca obecnie ponad 150 pracowników, specjalizuje się w kompleksowych kampaniach marketingowych opartych na danych i została założona przez Arrona Shepherda, Nicka Cooke'a i Harry'ego Hugo w 2015 roku.
Agencja współpracowała z takimi klientami jak Dell, Beiersdorf, Meta, Tesco, Uber, EA, Natura czy Augustinus Bader. Od momentu powstania Goat śledziła wydajność ponad 50 000 kanałów influencerów i ponad 250 000 elementów treści.
Powstanie globalna agencja na 30 rynkach
Goat dołączy do GroupM (należą do niej agencje mediowe MediaCom, Wavemaker i Mindshare) i połączy się z agencją INCA, aby stworzyć globalną agencję marketingu influencerów zatrudniającą ponad 300 pracowników na ponad 30 rynkach na całym świecie. Połączony podmiot – który wejdzie na rynek jako Goat – będzie działał w ramach dywizji mediów performatywnych GroupM Nexus.
- Influencer marketing to ekscytujący obszar rozwoju dla naszej firmy, w którym nasi klienci poszukują możliwości na skalę globalną i ukierunkowanych na wyniki. Dodanie Goat daje nam możliwość dostarczania odpowiedzialnych, wielokanałowych i opartych na danych rozwiązań dla influencerów dla klientów na całym świecie - powiedział Christian Juhl, globalny dyrektor generalny GroupM.
Mark Read, dyrektor generalny WPP, dodał: - Influencer marketing jest kluczowym priorytetem wzrostu dla branży i dla WPP. Nasi klienci coraz częściej planują budżety w skali globalnej i wymagają partnerów, którzy mają globalny zasięg, aby pomóc w realizacji, jednocześnie zwiększając zaangażowanie i wpływ na poziomie lokalnym. Udokumentowane osiągnięcia Goat w obszarze marketingu influencerów w połączeniu z rekordem doskonałości GroupM będą nadal opierać się na naszej niezrównanej wiedzy w tej dziedzinie.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: WPP przejmuje globalną agencję influencer marketingu Goat