WPP zaczyna szukać następcy Martina Sorella
Holding marketingowy WPP, do którego należą takie sieci reklamowe i agencje, jak m.in. GroupM, JWT, Ogilvy&Mather, Grey, Young&Rubicam ogłosił, że szuka następcy obecnego CEO, Martina Sorella.
Martin Sorell funkcję CEO pełni w WPP Group od 1985 roku. Sieć potwierdziła, że rozpoczęła proces poszukiwania jego następcy, zarówno wewnątrz firmy, jak i wśród zewnętrznych kandydatów.
Robert Quarta, prezes spółki w rocznym sprawozdaniu za 2015 rok poinformował akcjonariuszy, że firma przygotowuje się do „życia po Sorellu”.
Dokładnego terminu wyboru następcy obecnego CEO nie podano. Ujawniono jedynie, że jest już „silna” grupa kandydatów na to stanowisko.
Władze WPP potwierdziły też, że Martin Sorell w ub.r. zarobił 70,4 mln funtów, z czego większość pochodziła z długoterminowej premii w akcjach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: WPP zaczyna szukać następcy Martina Sorella