Wysoki wzrost na rynku reklamy online w Chinach
Sektor internetowej reklamy w Chinach notuje w każdym kwartale tego roku dwucyfrowe wzrosty.
W bieżącym roku chińska reklama online może osiągnąć wartość 10 miliardów juanów - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.
W III kwartale wartość internetowej reklamy w Chinach zanotowała 14-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i osiągnęła poziom 2,6 miliarda juanów.
W sumie, w całym bieżącym roku wartość rynku wyniosła 6,6 miliarda juanów (w I kwartale 1,7 miliarda, w II kwartale 2,3 miliarda). Z kolei najlepszym miesiącem był wrzesień, kiedy osiągnął on wartość 1 miliarda juanów.
Łączna liczba reklamodawców i przeprowadzonych przez nich kampanii na rynku reklamy online w Chinach, wyniosła w obecnym roku odpowiednio 2.661 i 19.049.
źródło: Marketing Charts
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Wysoki wzrost na rynku reklamy online w Chinach