Xsolla klientem Triple PR
Xsolla, firma z sektora gier wideo, wybiera Triple PR do współpracy na polskim rynku w zakresie obsługi komunikacyjnej i PR.
Zespół Triple PR odpowiada za działania media relations, skierowane do mediów branżowych i biznesowych. Po stronie agencji Triple PR projekt prowadzą Aneta Gałka, PR manager oraz Miłosz Ciekalski, PR consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, partner.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Zobacz: Triple PR i Isobar Polska obsługują Škoda Polska
Xsolla oferuje zaawansowany zestaw narzędzi oraz usług, zaprojektowanych specjalnie dla branży gier mobilnych. Xsolla współpracuje obecnie ze znanymi podmiotami zajmującymi się grami, jak m.in.: Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, KRAFTON, NetEase, Nexters, Playstudios, Playrix, miHoYo.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Xsolla klientem Triple PR