Youtuberzy jako „vikingowie internetu” w kampanii Mobile Vikings (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Mobile Vikings pod hasłem „Vikingowie internetu” prowadzi kampanię reklamową z udziałem trzech youtuberów zajmujących się grami komputerowymi: ReZigiuszem, Masterczułkiem i MultiGameplayGuyem.
W akcji ReZigiusz, Masterczułek i MultiGameplayGuye w cyklu pięciu klipów „Saga rodu Vikingów” wciela się w role rodziny wikingów: ojca Larsa i jego dwóch synów: Olafa i Melvina. Natomiast internauci będą mieli możliwość ingerencji w scenariusz oraz wystąpienia w filmach wraz z youtuberami. Materiały są dostępne na ich kanałach youtube’owych, fanpage’u facebookowym Vikingowie Internetu oraz stronie VikingowieInternetu.pl.
Akcja została przygotowana przez Mobile Vikings we współpracy z agencją GetHero.
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Youtuberzy jako „vikingowie internetu” w kampanii Mobile Vikings (wideo)