Żabka jak Starbucks. Klienci, którzy przyjdą z własnym kubkiem zapłacą za kawę o 1 zł mniej
Sieć sklepów Żabka rozpoczęła promocję, w której oferuje klientom tańszą kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we własnym kubku, z którym przyjdą do sklepu. Klienci każdorazowo oszczędzą 1 zł przy zakupie dowolnego gorącego napoju. Akcja potrwa do 14 września.

Według najnowszych badań Café Monitor 2022 ARC Rynek i Opinia, dotyczących zwyczajów związanych ze spożyciem kawy w Polsce, Żabka plasuje się pośród trzech najczęściej wymienianych miejsc, do których można się udać, aby wypić kawę.
Z analiz sprzedażowych sieci wynika, że klienci Żabki najczęściej sięgają po caffé latte, a ulubioną porą zakupu w tygodniu jest 8:00-9:00 oraz 11:00-12:00 w trakcie weekendu.
Zobacz: Napoje Hemp Tea Energia już dostępne w Żabce, premierze towarzyszy konkurs
Tańsza kawa we własnym kubku
– W Żabce promujemy odpowiedzialne zachowania i wspieramy klientów w podejmowaniu świadomych i dobrych decyzji. Dlatego zachęcamy do przychodzenia do Żabki po kawę z własnymi kubkami. Są one jednym z rozwiązań, dzięki którym możemy mieć bezpośredni wpływ na minimalizację produkcji odpadów. Promocyjna cena jest dodatkową zachętą do tego, aby możliwość zamówienia kawy we własnym kubku powoli stawała się dobrym przyzwyczajeniem – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu w Żabka Polska.
Promocja „Z Twoim kubkiem płacisz 1 zł mniej” obejmuje wszystkie gorące napoje takie jak: espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino, herbata, czekolada. Akcja nie obowiązuje w autonomicznych sklepach Żabka Nano.
Zobacz: Nowa akcja Żabki. Rabat na piwo za oddawane butelki zwrotne
Żabka ma już w całej Polsce 8500 sklepów.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Żabka jak Starbucks. Klienci, którzy przyjdą z własnym kubkiem zapłacą za kawę o 1 zł mniej