Znana marka lodów zaprasza do strefy "House of Kaktus"
Ruszyła nowa kampania lodów Kaktus, w ramach której marka stworzyła przestrzeń “House of Kaktus”. Hostem i przewodnikiem po strefie będzie digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę i rapera Okiego - Kaktus Jeżor. Kampania wystartowała 1 czerwca, a pierwsza z czterech lokalizacji House of Kaktus zostanie uruchomiona już 14 czerwca w warszawskim Koneserze.

Cztery wakacyjne weekendy to cztery lokalizacje przestrzeni „House of Kaktus”, nawiązującej do znanej marki lodów.
- Z-ki, znane są ze swojej miłości do technologii i mediów społecznościowych, znajdą więc tutaj idealne warunki do tworzenia wyjątkowych treści. Ale nie tylko oni! Każdy z elementów naszej dedykowanej przestrzeni House of Kaktus zachęca do wyciągnięcia telefonu z kieszeni i po prostu nagrywania niepowtarzalnych materiałów na social media i dzielenia się nimi z innymi - komentuje Damian Podawca, marketing manager Froneri Polska.
Lody Kakuts z własną przestrzenią
Przewodnikiem po tej immersyjnej przestrzeni będzie Kaktus Jeżor - digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę Kaktus i rapera Okiego, inspirowana jego wizerunkiem. Kaktus Jeżor oprowadzi odwiedzających przez całe doświadczenie w przestrzeni, która będzie dostępna w wybrane letnie weekendy w Warszawie, Gdańsku oraz Kołobrzegu. Dzięki technologii, głos i wirtualna postać Kaktusa Jeżora będzie towarzyszyć gościom na każdym kroku. Ponadto, raper pojawi się osobiście podczas inauguracji projektu 14 czerwca w Warszawie, gdzie odbędzie się specjalne wydarzenie z jego udziałem.
Kampanię poprzedziła faza teaserowa, podczas której na social mediach marki pojawiały się treści stopniowo odsłaniające postać Kaktusa Jeżora, przewodnika House of Kaktus. Od 1 czerwca wystartowała oficjalna komunikacja, natomiast otwarcie niestandardowej przestrzeni House of Kaktus w warszawskim Koneserze nastąpi 14 czerwca, a przestrzeń będzie dostępna dla gości do 16 czerwca.
Po Warszawie, strefa House of Kaktus będzie dostępna dla chętnych w Gdańskiej Galerii Forum
w dniach 28-30 czerwca, na Sunrise Festival Kołobrzeg 19-21 lipca oraz na Sun Festival Kołobrzeg 26-28 lipca.
Za ideę kreatywną kampanii, egzekucję wszystkich jej faz, a także przygotowanie treści na media społecznościowe marki odpowiada agencja Polot, postać Kaktusa Jeżora zaprojektował Maciej Pwee3000 Prężak (Shootme), za kreację i produkcję eventu odpowiada agencja Live, zakup mediów powierzono Universal McCann, konkursy dla konsumentów obsługuje agencja Kropka Bordo, natomiast za wsparcie komunikacyjne i media relacje odpowiada agencja Big Picture. Artist management jest po stronie Kamila Wysockiego - Agencja Revolume.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Znana marka lodów zaprasza do strefy "House of Kaktus"