Agencje Wyraz i Polot pracują dla Froneri Polska
Agencje Wyraz i Polot wygrały przetarg firmy Froneri Polska na obsługę reklamową marki lodów Kaktus.
Agencja Wyraz w ramach współpracy zajmuje się projektem opakowań.
Z kolei agencja Polot odpowiada m.in. za aktywności marki Kaktus w 2024 roku. Do jej zadań należą m.in. komunikacja digital, social media, aktywności PR, współpraca z influencerami, strategia i kreacja.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Lody Kaktus były szerzej promowane w 2021 roku, m.in. loterią konsumencką. Rok wcześniej firma Froneri wypuściła na rynek limitowaną serię lodów Kaktus by Dawid Kwiatkowski. Można było kupić je w sieci sklepów Żabka.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencje Wyraz i Polot pracują dla Froneri Polska