"Z czego Kaktus ma polewkę?" w reklamach lodów Kaktus (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa promująca lody Kaktus (Nestlé). Akcję przygotowały firmy Publicis, Orka i MEC.

Kampania reklamowa lodów Kaktus prowadzona jest pod będącym zabawą słowną hasłem "Z czego Kaktus ma polewkę?”. Akcja kierowana jest do młodych ludzi w wieku 13–17 lat.
Dwa 10-sekundowe spoty telewizyjne składające się na cykl "Kaktus przedstawia" prezentują animowane przygody Kaktusa i jego przyjaciół.
Spoty będą emitowane m.in. w kanałach należących do Polsatu i grupy AtMedia. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą kreacje emitowane w internecie. Za kreację reklam odpowiada agencja Publicis, a za ich produkcję - studio Orka. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Z czego Kaktus ma polewkę?" w reklamach lodów Kaktus (wideo)