SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zwierciadło liderem sprzedaży w segmencie pism luksusowych w 2024 r.

Miesięcznik „Zwierciadło” z najwyższą na rynku sprzedażą, portal zwierciadlo.pl najbardziej angażującym oraz najszybciej rosnącym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet.

W 2024 roku magazyn „Zwierciadło”  z wynikiem  średniej rocznej 83 tys. egzemplarzy, po raz pierwszy w swojej historii uzyskał najlepszy wynik sprzedaży i objął pozycję lidera w segmencie magazynów luksusowych, znacznie wyprzedzając konkurencję.

- Bardzo cieszymy się z tego sukcesu. Ten historyczny moment to efekt całorocznej, konsekwentnej pracy całego zespołu. Pokonanie największego konkurenta w rocznym zestawieniu i utrzymanie porównywalnej sprzedaż przez cały rok to dowód zaufania naszych Czytelniczek i Czytelników - mówi Adam Popielski, prezes wydawnictwa Zwierciadło.

Z danych opublikowanych przez PBC ( „Audyt PBC”)  wynika, że  miesięcznik „Zwierciadło”,  ze sprzedażą 83 tys. egzemplarzy uzyskał 1. miejsce w sprzedaży pism luksusowych w 2024 roku, wyprzedzając takie tytuły jak:  „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który osiągnął wynik 79 tys. egzemplarzy, „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z wynikiem 36 tys. egzemplarzy, „Pani” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 30 tys. egzemplarzy. „Elle” (Burda Media) oraz „Glamour” (Burda Media) zrezygnowały z raportowania sprzedaży od czerwca 2024.


Lider zaangażowania online

Według badania Mediapanel Gemius S.A., PBI w lutym 2025 roku średni czas zaangażowania przypadający na realnego użytkownika portalu Zwierciadlo.pl wyniósł 5 minut i 9 sekundy. To plasuje serwis na miejscu lidera w kategorii czasu na stronie w segmencie serwisów luksusowych magazynów dla kobiet, zostawiając w tyle vogue.pl z czasem 3 min. 48 sek., wysokieobcasy.pl - 3 min. 26 sek., twojstyl.pl - 3 min. 2 sek., glamour.pl - 2 min.20 sek., elle.pl - 2 min. 7 sek.


- Wierzymy w długie, jakościowe treści wzbogacone opiniami ekspertów, ciekawymi rozmowami, wywiadami i coraz częściej formatami audiowizualnymi. W portfolio Wydawnictwa jest już kilkanaście autorskich formatów m.in. „Porozmawiajmy o miłości z Ewą Woydyłło”, „Słowo do słowa”, „W czułym Zwierciadle”, „zaTASKowani” oraz wiele innych. Co miesiąc nasze podcasty i treści z nimi związane generują kilka milionów odsłon i emisji – mówi Marta Kowalska Dyrektorka Wydawnicza Wydawnictwa Zwierciadło.

W  lutym 2025 roku portal Zwierciadło.pl osiągnął także 1,5 miliona realnych użytkowników (UU), co dało mu 2. miejsce w swojej grupie. Serwis odnotował wzrost liczby UU o 104.7% , co czyni go najszybciej rosnącą platformą w  segmencie serwisów luksusowych magazynów dla kobiet.


- Systematyczne wzbogacanie oferty wydawniczej o nowe formaty audiowizualne i zaskakiwanie czytelników i partnerów unikalnymi konceptami kreatywnymi pozwoliły nam zdobyć mocną pozycję na rynku. Dzięki autorskiej kombinacji tych elementów pogłębiamy i rozszerzamy treści prezentowane zarówno na łamach magazynów „Zwierciadło” i „Sens” , jak i w serwisie Zwierciadlo.pl czy naszych żyjących newsowo social mediach. Udało nam się udowodnić, że poszerzanie zasięgów nie zagraża priorytetowi jakości. Rośniemy najszybciej w segmencie, zachowując jednocześnie miejsce lidera w czasie zaangażowania na stronie. Tym pochwalić mogą się nieliczne na świecie media. Najlepsze treści psychologiczne, lifestyle’owa lekkość, mikropublicystyka oprawiona w świetną fotoedycję a przede wszystkim nazwiska ekspertów i redaktorów z najwyższej półki to coś, co wpisujemy na szczycie naszego wydawniczego CV - dodaje Marta Kowalska Dyrektorka Wydawnicza Wydawnictwa Zwierciadło.

Nowoczesna oferta reklamowa i działania edukacyjne

- Nasza oferta reklamowa jest dynamiczna - weryfikujemy i dostosowujemy ją do potrzeb klientów każdego dnia. W kolejnych miesiącach planujemy rozwój atrakcyjnych treści multimedialnych oraz zróżnicowanych produktów dla partnerów biznesowych, wykorzystując wszystkie kanały komunikacji marketingowej w których obecne są marki „Zwierciadło i „SENS” – mówi Anna Szaluś, dyrektorka działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło.

Pod koniec ubiegłego roku Wydawnictwo wznowiło akcję „Wolni od stresu” organizując cykliczne konferencje z ekspertami -zarówno stacjonarne, jak i online. Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: dr  Ewa Woydyłło, dr Tadeusz Oleszczuk, Katarzyna Miller, Robert Rutkowski, prof dr hab. Ewa Stachowska, Marek Kamiński, Wojciech Eichelberger. Najbliższe spotkanie zaplanowane jest na 31 maja w Warszawie.  Organizowane są również bardziej kameralne wydarzenia w ramach  Akademii Zwierciadła.  Wydawnictwo publikuje także specjalne wydania poświęcone tematom okołopsychologicznym – „Wolni od stresu”, „Wolni od lęku”, „Wolni od depresji” – dołączane do wybranych numerów „Zwierciadła”, co znacznie rozszerza szero rozumianą ideę edukacji psychologicznej.

- Dzisiejszy odbiorca poszukuje treści, które angażują i rozwijają. Chce znaleźć odpowiedzi na wiele trudnych pytań -  dlatego reagujemy na te potrzeby organizując warsztaty, wykłady czy spotkania z wybitnymi ekspertami w dziedzinie zdrowia psychicznego. Staramy się przy tym  docierać  do nowych grup odbioców wykorzystując komunikację omnichannel. Zwierciadło ma wszelkie zasoby, by w obecnych czasach być także w tym obszarze liderem – bardzo ugruntowaną pozycję, wysokiej jakości treści, dostęp do najlepszych ekspertów oraz zasięgowe media. Kreatywność, zaangażowanie i elastyczność to nasze mocne strony - podkreśla Justyna Ogłozińska, dyrektorka promocji i marketingu miesięcznika „Zwierciadło”.

Rozwój portofolio i nowe wyzwania

Zmiany wdrażane przez Wydawnictwo obejmują dalszy rozwój struktury organizacyjnej, rozbudowę oferty oraz nowatorskie zarządzanie treściami premium. Wydawnictwo skupia wokół siebie miesięczniki „Zwierciadło” i „Sens” – majowy numer tego drugiego będzie już 200. wydaniem. W portfolio znajduje się także wydawnictwo książkowe, które współpracuje z takim autorkami jak: Katarzyna Miller, Ewa Woydyłło, Katarzyna Wolwowicz, Ałbena Grabowska, Magda Knedler i wieloma  innymi wybitnymi  twórcami.

– Rok 2024 był najlepszy w naszej historii pod względem liczby i wartości sprzedanych publikacji książkowych. Staramy się dostarczać treści, które nie tylko uczą i inspirują, ale też pozwalają po prostu miło spędzić czas – niezależnie od tego, czy ktoś wybiera książkę  papierową, e-booka czy audiobooka.

Dziękujemy Czytelniom za zaufanie i sięganie po nasze treści a Autorom za wyjątkowe publikacje, które zdobywają uznanie i liczne nagrody. Wierzymy, że rok 2025 będzie równie pomyślny – nie tylko dla naszych Autorów, ale dla wszystkich działań, które realizujemy z myślą o naszych odbiorcach i partnerach - mówi Robert Małaszek, dyrektor zarządzający Wydawnictwa Zwierciadło.

Dołącz do dyskusji: Zwierciadło liderem sprzedaży w segmencie pism luksusowych w 2024 r.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TS
a kiedy zmiana naczelnego Twojego Stylu ? To nie jest normalne,że do pismo od tylu lat równia pochyła i nikt z tym nic nie robi ..
1 0
odpowiedź
User
TRX
Brawo dla Zwierciadła. Czytam i kibicuję. Rynek nie jest łatwy, więc tym bardziej gratuluję. Widać że się rozwijacie.
1 0
odpowiedź