Kilku- kilkusekundowy spot reklamujący jakąś firmę lub markę, emitowany przed sponsorowanym przez nią programem i po nim. Powszechnie używany w telewizji i radiu.
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Dziennikarz / specjalista ds. rolnictwa | Gremi Media |
mazowieckie wielkopolskie |
Reporter / Reporterka Wrocław | Telewizja Polsat |
dolnośląskie |
Reporter/Reporterka redakcja newsowa Radio ZET | Radio ZET |
mazowieckie |
Koordynator techniczny | Endemol Shine Polska |
mazowieckie |
Montażysta_tka News | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
AI fact-checking & quality editor | Agora |
Cała Polska |
Project Sales Manager | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Senior Content Marketing Manager | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Wydawca / Wydawczyni | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Agency Account Manager | Bauer Media Outdoor |
mazowieckie |
YouTube Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Junior Social Media Specialist | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Prowadzący Program/Dziennikarz | Radio PLUS |
lubuskie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Iwan 2014-12-12 09:17
Maksymalna długość takiego filmu to 8 sekund. przykładowe realizacje - http://www.produkcja-filmowa.pl/billboard-sponsorski.html
Roger 2017-11-16 14:27
Ustawa mówi: "Wskazanie nie może mieć charakteru reklamy, nie może zmierzać do promocji sprzedaży lub odpłatnego korzystania z towarów lub usług" więc określenie spot reklamujący chyba nie jest właściwe. W ustawie kilkakrotnie podkreślają, że wskazanie sponsorskie, to nie jest to samo co reklama.
DODAJ KOMENTARZ
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl