Brand PR oddziałuje na produkt, różni się jednak zasadniczo od tradycyjnego PR. Jeżeli rozpatrujemy marketing communications to tradycyjne podejście PR skupia się na bardziej wewnętrznym okręgu Kotlerowskiego modelu produktu. Brand PR obejmuje inny ostatni okrąg: styl, marka, image. Model ten i obecna sytuacja na rynku pokazuje, że coraz mniejsze znaczenie dla nas ma sam produkt, przewagę zdobywa się poprzez wyróżnienie się - poprzez to coś innego (esciagi.info)
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Dziennikarz / specjalista ds. rolnictwa | Gremi Media |
mazowieckie wielkopolskie |
Reporter / Reporterka Wrocław | Telewizja Polsat |
dolnośląskie |
Reporter/Reporterka redakcja newsowa Radio ZET | Radio ZET |
mazowieckie |
Koordynator techniczny | Endemol Shine Polska |
mazowieckie |
Montażysta_tka News | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
AI fact-checking & quality editor | Agora |
Cała Polska |
Project Sales Manager | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Senior Content Marketing Manager | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Wydawca / Wydawczyni | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Agency Account Manager | Bauer Media Outdoor |
mazowieckie |
YouTube Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Junior Social Media Specialist | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Prowadzący Program/Dziennikarz | Radio PLUS |
lubuskie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl