Mystery Shopping (Tajemniczy Klient) jest jedną z najlepszych metod badania poziomu satysfakcji klientów, ponieważ nie bada opinii czy deklaracji na temat hipotetycznych sytuacji, tylko relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych miejscach.
Punktem wyjścia do tej metody jest założenie, że teoretyczne wyobrażenia konsumentów, są zwykle weryfikowane w realnych i konkretnych sytuacjach i wystarczy klientom dać możliwość wypowiedzi, a spontanicznie i subiektywnie dokonają oceny. Zbierając dostatecznie dużo jednostkowych obserwacji, można otrzymać całkowity obraz, który będzie statystycznie istotny, co pozwoli firmie na podjęcie stosownych działań.
Wikipedia
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Dziennikarz / specjalista ds. rolnictwa | Gremi Media |
mazowieckie wielkopolskie |
Reporter / Reporterka Wrocław | Telewizja Polsat |
dolnośląskie |
Reporter/Reporterka redakcja newsowa Radio ZET | Radio ZET |
mazowieckie |
Koordynator techniczny | Endemol Shine Polska |
mazowieckie |
Montażysta_tka News | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
AI fact-checking & quality editor | Agora |
Cała Polska |
Project Sales Manager | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Senior Content Marketing Manager | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Wydawca / Wydawczyni | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Agency Account Manager | Bauer Media Outdoor |
mazowieckie |
YouTube Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Junior Social Media Specialist | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Prowadzący Program/Dziennikarz | Radio PLUS |
lubuskie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl