4Swiss w gronie klientów K2 Precise
Agencja K2 Precise (Grupa K2) rozpoczyna współpracę z marką 4Swiss - polskim producentem i dystrybutorem m.in. sprzętu gospodarstwa domowego. Agencja będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wsparcie sprzedaży w kanale online.

- Współpraca z K2 Precise to milowy krok w rozwoju marki 4Swiss. Wierzymy, że wsparcie ze strony specjalistów agencji o tak dużym doświadczeniu pozwoli nam osiągać kolejne cele sprzedażowe i wizerunkowe – mówi Eliza Pawełczyk, marketing director w 4Swiss.
Zaplanowane przez K2 Precise kampanie w początkowej fazie będą obejmowały obszary social ads (Facebook, Instagram) oraz SEM. Aktywności te skoncentrowane będą na działaniach efektywnościowych, wspierających rozwój e-commerce marki 4Swiss.
Firma 4Swiss powstała w 2014 roku. Zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą detaliczną sprzętów AGD i nie tylko.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 4Swiss w gronie klientów K2 Precise