Adam Kaczanowski: z J. Walter Group Thompson Poland do H2O Creative
Z początkiem września do zespołu agencji H2O Creative dołączył Adam Kaczanowski. Objął nowo utworzone stanowisko creative group head. Poprzednio pracował m.in. w agencjach J. Walter Thompson Group Poland i Just.
W H2O Creative Kaczanowski zarządza podległym zespołem copywriterów oraz content designerów. Odpowiada również za zbudowanie oraz koordynację procesów twórczych w myśl koncepcji liquid ideas. Będzie także ściśle współpracował z pozostałymi działami, a w szczególności z kierowaną od sierpnia br. przez Jolantę Pielę strategią.
Adam Kaczanowski z branżą reklamową związany jest od ponad 17 lat. Ostatnio przez prawie dwa lata był creative group head w J. Walter Thompson Group Poland. Wcześniej przez dziesięć lat związany był z agencją Just. Pełnił w niej funkcje: copywritera, senior creative i dyrektora kreatywnego. Pracował też w agencjach GPD i V&P.
Tworzył m.in. dla takich marek jak Volkswagen, Bank BPH, Nivea, Skoda, Warka, Redd’s, Energa, Sudafed, Lion czy Soraya.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Adam Kaczanowski: z J. Walter Group Thompson Poland do H2O Creative