Adrenaline Mountain Dew reklamowany w większej butelce
Napój energetyczny Adrenaline Mountain Dew (PepsiCo) trafił do sprzedaży w butelkach PET o pojemności 850 ml. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO i OMD.
PepsiCo uzasadnia, że większe butelki Adrenaline Mountain Dew - dostępne w sugerowanej cenie 5,29 zł - to odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Projekt nowego opakowania napoju nawiązuje do jego wizerunku, którego głównym elementem jest piorun symbolizujący dużą dawkę energii i wrażeń. Przypomnijmy, że produkt jest dostępny w sprzedaży od niespełna roku (więcej o jego wprowadzeniu na rynek).
Kampania reklamująca Adrenaline Mountain Dew w większym opakowaniu obejmuje telewizję (wybrane kanały ogólnopolskie), outdoor (standy i materiały POS). Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja BBDO, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Adrenaline Mountain Dew reklamowany w większej butelce
Smakuje inaczej niż z puszki, kolor też jest inny.
Bez rewelacji, puszkowy najlepszy~!
pzdr siXsiXsiX