K2 wprowadzi markę Mountain Dew do social mediów
Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo launch marki Mountain Dew w social mediach.

Agencja odpowiada za prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram oraz YouTube. K2 jest odpowiedzialna za strategię i ideę kreatywną launchu oraz produkcję contentu.
Działania w digitalu będą wspierać powrót oryginalnego smaku Mountain Dew na polski rynek.
Start kampanii planowany jeszcze latem tego roku. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
To kolejny projekt K2 dla PrpsiCo. W 2018 roku agencja K2 wprowadziła na polski rynek lemoniadę Lemon Lemon od 7UP oraz zrealizowała dwie letnie kampanie dla marki Pepsi – Wyzwanie Smaku oraz Legendarny Smak.
Marketing internetowy

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: K2 wprowadzi markę Mountain Dew do social mediów