Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć associate creative directors w 180heartbeats + Jung v Matt
Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński awansowali na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska associate creative directors w dziale kreacji i designu. agencji 180heartbeats+Jung v Matt.
Adrian Zwierzyński jest multidyscyplinarnym kreatywnym z dwunastoletnim doświadczeniem w reklamie. Ze 180heartbeats+Jung v Matt związany jest od 4 lat. W ciągu ostatnich kilku lat miał okazję pracować w agencjach o różnych profilach. Doświadczenie zawodowe dobywał w agencjach Neon Shake oraz VMLY&R Poland. Pracował m.in. dla Western Union, Decathlon, IKEA oraz marki Cheetos PepsiCo.
Kamil Kuć jest w branży ponad dekadę, ze 180heartbeats związany jest blisko trzy lata. W połowie studiów psychologicznych trafił do agencji kreatywnej we Wrocławiu, gdzie zaczynał od pracy dla lokalnych klientów.
Zespół Kuć i Zwierzyński od początku pracy w 180heartbeats prowadzi działania dla Google i YouTube. W portfolio mają także kampanie dla Zalando, Huawei, Amnesty International i akcję #chodźdokina czy #hakujemy_hit.
Dział kreacji i designu 180heartbeats + Jung v Matt liczy obecnie dwadzieścia osób. Zarządza nim Michał Sęk, executive creative director & partner.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć associate creative directors w 180heartbeats + Jung v Matt