Jagoda Prętnicka-Markiewicz odpowiada za komunikację 180heartbeats + Jung v Matt
Jagoda Prętnicka-Markiewicz, ostatnio związana z Brand New Galaxy, objęła stanowisko brand communication director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Jagoda Prętnicka-Markiewicz będzie odpowiedzialna za PR agencji oraz wesprze jej klientów w komunikacji opartej o trendy społeczne i kulturowe. Wzbogaci także ofertę 180heartbeats + Jung v Matt o usługi analityczne w tym komunikację opartą na danych.
Prętnicka-Markiewicz przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu technologiczno-marketingowym Brand New Galaxy.
Wcześniej przez sześć lat odpowiadała za PR w SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform). Ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG.
Jagoda Prętnicka-Markiewicz przejęła obowiązki Magdaleny Łukasiuk, która z końcem kwietnia rozstała się z agencją.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jagoda Prętnicka-Markiewicz odpowiada za komunikację 180heartbeats + Jung v Matt