Afera #SnickersGate. Głodni pracownicy firmy "nie byli sobą"
Humorystyczna akcja #SnickersGate we Francji pokazała na nowo znane hasło marki "Głodny nie jesteś sobą". Klienci w opakowaniach Snickersów znajdowali nadzienie z Bounty (obie marki należą do koncernu Mars Wrigley).

Za akcją #SnickersGate stoi francuska agencja CLM BBDO. Marka Snickers w zaskakujący sposób pokazała konsumentom hasło "Głodny nie jesteś sobą". W niektórych batonach Snickers klienci znajdowali zawartość innego batona, kokosowego Bounty.
Wstrząśnięci konsumenci nie omieszkali poskarżyć się na sytuację w mediach społecznościowych. Część z nich przypuszczała, że to efekt pomyłki podczas produkcji słodkości.
Okazało się jednak, że była to celowa akcja mająca promować markę Snickers. Po kilku dniach skonsternowani konsumenci zobaczyli specjalnie przygotowany film. Jego bohaterami zostali dwaj pracownicy fabryki produkującej Snickersa w myśl wieloletniego hasła marki "Głodny nie jesteś sobą".
CLM BBDO podliczyła, że w ciągu dwóch dni akcja #SnickersGate stała się viralem, uzyskując ponad 20 tysięcy wzmianek i interakcji w mediach społecznościowych.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Afera #SnickersGate. Głodni pracownicy firmy "nie byli sobą"