Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)
Salony meblowe Agata rozpoczęły nową odsłonę kampanii „Dla każdego coś”. Tym razem Małgorzata Socha pomaga tym razem małżeństwu z gromadką dzieci w wyborze łóżka „do zadań specjalnych”. Autorem kreacji jest agencja PZL.

Salony Agata emisją nowych spotów kontynuują kampanię rozpoczętą w lutym br., która utrzymana jest w zabawnej i humorystycznej konwencji.
Tym razem marka podkreśla, że każda rodzina jest inna, ma swoje upodobania i przyzwyczajenia, ale mimo to w salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie. Małgorzata Socha doradza małżeństwu z gromadką dzieci, które informują, że będą spać w sypialni rodziców, więc łóżko pełni w ich domu wyjątkową funkcję. Aktorka z przymrużeniem oka podkreśla, że rodziny mają swoje rytuały i warto je pielęgnować.
- Podczas realizacji filmów reklamowych chcieliśmy pokazać sytuację, z którą wielu z nas może się utożsamić. Spot jest przejaskrawieniem rodzinnej prozy życia. Bez wątpienia odbiorcy dostrzegą, jak w lustrzanym odbiciu, własne, codzienne doświadczenia - komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
Spotom emitowanym w telewizji towarzyszy akcja 60 rat 0 proc. bez dodatkowych kosztów albo 100 złotych rabatu za każde wydane 1000 złotych. Oferta będzie obowiązywać do 5 sierpnia.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)