Agencja Afekt zajmie się obsługą BTL Volkswagena
Agencja Afekt wygrała przetarg Volkswagen Group Polska na obsługę reklamową w zakresie BTL. Dla importera będzie pracować przez trzy najbliższe lata.

W ramach nawiązanej współpracy Afekt będzie odpowiadać za marketing dealerski w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce. Agencja odpowiada za prowadzenie działań BTL we wszystkich salonach dealerskich marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce.
Do kluczowych zadań agencji należy przede wszystkim optymalizacja komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży w celu maksymalizacji jego pozytywnych doświadczeń w kontekście zmieniającego się sposobu dokonywania zakupów.
Ponadto Afekt zadba o unifikację standardów kampanii realizowanych w sieci, dobór narzędzi POS na ewoluującej ścieżce klienta w salonach, zajmie się koordynacją akcji sprzedażowych i kampanii przygotowanych przez markę, a także wesprze dealerskie działania marketingowe.
- Przez fakt wszechobecnej digitalizacji ścieżka zakupowa klienta ulega ogromnym przemianom. Dostrzegamy to również w naszych punktach sprzedaży. Jednak mimo tego, wizyta w salonie nadal jest bardzo istotnym etapem w procesie podejmowania decyzji o zakupie samochodu konkretnej marki. Dlatego działania marketingowe w salonach mają dla nas kluczowe znaczenie. Chcąc maksymalizować dobre doświadczenia naszych klientów wprowadzamy nowe rozwiązania. Wybranie partnera w tym obszarze było dla nas zatem bardzo ważną decyzją - mówi Mateusz Liśkiewicz, communication manager Volkswagen Group Polska.
Za obsługę Volkswagen Samochody Osobowe z ramienia Afekt odpowiadają Katarzyna Kantarek, senior account manager oraz Przemysław Wilk, project coordinator. Nad strategią czuwać będzie Jacek Sołkiewicz, a nad kreacją - Piotr Majewski, szef Działu Kreacji.
Szczegółów przetargu nie ujawniono. Umowa została podpisana na okres 3 lat.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja Afekt zajmie się obsługą BTL Volkswagena
na pewno nie chodziło o "Efekt"?