NAV agency obsługuje Lavazzę
Do grona klientów obsługiwanych przez NAV agency dołączyła włoska firma Lavazza, producent kawy. Agencja odpowiada za jej kompleksową obsługę w zakresie BTL.
Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych oraz projektowania i produkcji POSM.
NAV agency będzie również odpowiedzialna za szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność i świadomość marki zarówno w kanale retail, jak i gastronomii.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Firmy nie ujawniają jego szczegółów. Nie podają też, jak długo będą ze sobą współpracować.
BTL
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: NAV agency obsługuje Lavazzę