Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Agencja marketingowa GoldenSubmarine dołączyła ponownie do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W 2017 roku agencja zdecydowała się na jej opuszczenie.

W SAR zrzeszonych jest obecnie 125 podmiotów - to agencje full service, domy mediowe, agencje eventowe, agencje brand design, agencje strategiczne, agencje interaktywne, domy produkcyjne, agencje technologiczne i agencje shopper marketingowe.
- Współpraca między różnymi podmiotami na rzecz branży komunikacji reklamowej zawsze była nam bliska. A ponieważ intencja wielu inicjatyw SAR jest podobna, chcemy być częścią tej organizacji i aktywnie włączyć się w jej działania - wyjaśnia Grzegorz Krzemień, prezes zarządu GoldenSubmarine.
Grzegorz Krzemień jest także szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska (nadzorującej program certyfikacji DIMAQ), a także członkiem rady programowej Forum IAB.
- Cieszymy się z dołączenia do naszego grona agencji GoldenSubmarine. Każdy nowy podmiot wnosi do organizacji własne doświadczenia i kolejne kompetencje, dzięki czemu możemy skuteczniej realizować cele statutowe. Bardzo liczę na aktywny udział w pracach SAR agencji GoldenSubmarine - mówi Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.
W 2017 roku agencja GoldenSubmarine zdecydowała się na jej opuszczenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jak wtedy tłumaczył jej szef organizacja nie dawała jego firmie żadnych korzyści.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja GoldenSubmarine powraca do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR