Agencja McCann wybrana do obsługi marek Opel i Vauxhall w Europie
Agencja reklamowa McCann wygrała przetarg na obsługę reklamową marek samochodowych Opel i Vauxhall w Europie. Pokonała w nim agencje Scholz&Friends, Publicis i Havas.

W związku z pozyskaniem obsługi Opla i Vauxhalla w Europie, McCann utworzy dedykowany zespół do obsługi tych marek. Będzie mieć siedzibę we Frankfurcie. Dotychczas obie marki pracowały w Europie z agencjami Scholz&Friends (od 2010 roku) i Heimat (od ub.r.).
W przetargu, oprócz agencji McCann i broniącej klienta agencji Scholz&Friends uczestniczyły też zespoły Publicis i Havas.
- Wybór agencji McCann pozwoli nam wdrożyć nową ogólnoeuropejską strategię, z silnym naciskiem na wartości każdej z tych marek - powiedział Tobias Gubitz, dyrektor ds. strategii marki i komunikacji marketingowej Opel i Vauxhall.
Agencja McCann zacznie pracować dla obu marek z początkiem stycznia 2019 roku.
Od stycznia br. obsługą mediową obu marek w Europie zajmuje się dom mediowy MediaCom (GroupM), który w zakończonym jesienią ub.r. przetargu przejął budżet Opla od sieci Carat (Dentsu Aegis Network).
Dołącz do dyskusji: Agencja McCann wybrana do obsługi marek Opel i Vauxhall w Europie