Agencja Whites tworzy zespół do social media, na czele Anna Mościcka
Agencja Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych. Zostaną one przyłączone do zespołu, który do tej pory zajmował się strategią content marketingową. Nowopowstałym zespołem pokieruje Anna Mościcka.

Zespół ten kładł będzie nacisk na łączenie obszaru content i social w jednej strategii. - Nie wyobrażam sobie prowadzenia działań content marketingowych bez działań wspierających w social media. Taki model jest najskuteczniejszy. Dzisiaj content nie może funkcjonować bez socialu, który jest naturalnym kanałem dystrybucji treści, źródłem wiedzy o użytkowniku i informacji zwrotnej - mówi Anna Mościcka.
W obszarze social media Whites zajmie się dystrybucją contentu poprzez kanały socialowe, przy wsparciu reklamowym w tych serwisach, a także planowaniem działań angażujących społeczności, zarządzaniem profilami i sytuacjami kryzysowymi.
Dział wzmocnił swoje szeregi. Dołączyła do niego Zofia Jungst, która wcześniej związana była z agencją DDB&Tribal, gdzie zajmowała się strategiami marketingowymi, a także z Polkomtelem, gdzie pracowała w zespole mediów społecznościowych.
Zespołem pokieruje Anna Mościcka, która dołączyła do agencji Whites w marcu br. jako head of growth. Wcześniej Mościcka była kierownikiem zespołów social mediowych w Polkomtelu, Cyfrowym Polsacie i Gazeta.pl.
Jest współzałożycielem School of New Media. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowgo i social media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja Whites tworzy zespół do social media, na czele Anna Mościcka