Agnieszka Łubiarz awansuje w Edipresse Polska
Agnieszka Łubiarz od stycznia 2016 roku obejmie dwa nowe stanowiska w Edipresse Polska. Zostanie zastępcą dyrektora wydawniczego platformy poradnikowej i pism fitness/wellenes oraz dyrektorem wydawniczym magazynów true story.

Utworzenie funkcji wiceszefa wydawniczego platformy poradnikowej i segmentu fitness/wellness związane jest z rozwojem spółki. Łubiarz podlegać będzie Ewie Redel-Bydłowskiej, członkowi zarządu oraz dyrektorowi wydawniczemu w Edipresse Polska.
Agnieszka Łubiarz łączyć będzie nowe stanowiska z byciem nadal dyrektorem promocji pism poradnikowych. Z Edipresse jest związana od 1999 roku. Jest absolwentką marketingu w Szkole Głównej Handlowej, a obecnie słuchaczką studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Akademii Leona Koźmińskiego.
W skład platformy poradnikowej Edipresse wchodzą dwutygodniki „Przyjaciółka”, „Pani Domu” oraz miesięcznik „Poradnik Domowy”. Do magazynów z segmentu fitness/wellness należą z kolei tytuły „Be Active” i „Vita”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agnieszka Łubiarz awansuje w Edipresse Polska