Wiceprezes Lufthansy przeszedł do branży reklamy
Alexander Schlaubitz, wiceprezes linii lotniczych Lufthansa odpowiedzialny za marketing, zostanie prezesem grupy reklamowej Lemon Group Services, należącej do Omnicomu.
Do Lemon Group Services dołączy w maju przyszłego roku. Będzie odpowiedzialny za rozwój niemieckich agencji wchodzących w skład sieci DDB i jej zależnych (m.in. Heye, Track, Salt Works, Screen, Kapacht). Raportuje do szefa DDB EMEA, Pietro Tramontina.
W Lufthansie Alexander Schlaubitz spędził prawie siedem lat, począwszy od stycznia 2013 roku.
W latach 2011-2013 był odpowiedzialny za obszar customer marketingu na Europę w Facebooku. Wcześniej kilka lat kierował marketingiem Intela w regionie EMEA. W przeszłości sprawował już funkcje kierownicze w agencjach reklamowych (Leo Burnett, Lowe).
Lufthansa nie podaje, kto przejmie obowiązki Schlaubitza.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wiceprezes Lufthansy przeszedł do branży reklamy