SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro reklamą przekonuje do korzyści ze Smarta

Serwis Allegro wprowadza nowości w programie Allegro Smart!. Zmiany promuje kampanią marketingową. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W poniedziałek 19 maja wystartowała kampania Allegro Smart!, która przedstawia nowości w programie i zachęca do odkrywania dodatkowych korzyści dostępnych w ramach usługi. 

Allegro Smart! oferuje darmowe dostawy i zwroty. Najnowsza kampania pokazuje jednak, że usługa ta to jeszcze więcej sposobów na oszczędzanie.  

W ramach programu Smart! Monety platforma udostępniła właśnie personalizowane wyzwania, które każdy ze smartowiczów znajdzie w specjalnej zakładce. Łącznie Allegro udostępniło blisko 40 mln takich wyzwań – pomogą one użytkownikom Allegro Smart! odkrywać możliwości i kategorie na platformie. Wyzwania bazują na już znanych Smart! Monetach, czyli wirtualnych punktach, które można łatwo wymieniać na kupony obniżające wartość zakupów już od 1 złotówki.

Świnka miniaturka gwiazdą reklamy 

Kampania pod hasłem „Jak Allegro Smart! będzie realizowana w telewizji, radiu oraz w kanałach digital. 

W dwóch nowych humorystycznych spotach marka przedstawia korzyści płynące z posiadania subskrypcji Allegro Smart! Gwiazdą kampanii stała się świnka miniaturka – symbol nowoczesnego podejścia do oszczędzania. Więcej przygód świnki i smartowiczów można zobaczyć na Tik Toku, w serwisach Meta oraz na YouTube. 

Reżyserię spotów powierzono Natalii Jakubowskiej i Łukaszowi Gronowskiemu, a produkcją zajęła się firma Moon Films. Za strategię kreatywną i scenariusze odpowiada agencja DDB Warszawa. Zakup mediów tradycyjnych powierzono agencji Starcom, a cyfrowych realizuje wewnętrzny dział digital Allegro.

 

Dołącz do dyskusji: Allegro reklamą przekonuje do korzyści ze Smarta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl