SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AMS wprowadza nowe pakiety reklamowe

Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadza 15 nowych pakietów reklamowych. Wśród nowości znajduje się pakiet aglomeracyjny Smart Pack Suburban oraz pakiety oparte w 100 proc. o Digital OOH. To odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów.

mat.pras. mat.pras.

– Analizujemy potrzeby naszych klientów i na bieżąco dostosowujemy naszą ofertę, stąd zmiany i nowości w pakietach Smart Pack. Przykładem jest Smart Pack Suburban, jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie działaniami reklamowymi poza centrum miasta, w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu i wysokim potencjale zasięgowym – mówi Tomasz Muraszko, dyrektor sprzedaży i strategii oferty w AMS. 

Po rozszerzeniu oferty AMS oferuje pakiety w ponad 30 kategoriach. Wprowadza również elastyczność w doborze komponentu digitalowego (Digital Indoor w galeriach handlowych lub Move TV w fintess klubach premium) w wybranych pakietach.

Smart Pack  umożliwia znacznie szybsze planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowych modułów, które w prosty sposób można łączyć. To opcja zakupu kampanii reklamowej zapewniającej dotarcie do określonej widowni na odpowiednio dobranych nośnikach reklamowych zarówno klasycznego, jak i Digital OOH. Klient może zdefiniować charakter kampanii w oparciu o cztery zmienne: grupę celową, zasięg geograficzny, intensywność i format kreacji.

Ofercie Smart Pack towarzyszy platforma Pakietomat.pl, która pozwala klientom dobrać ofertę w kilku prostych krokach. 

Dołącz do dyskusji: AMS wprowadza nowe pakiety reklamowe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kizo
AMS lider rynku, konsekwentnie robią swoje
0 0
odpowiedź