Amy Armstrong globalną CEO Initiative
Amy Armstrong, CEO Inititaive w USA awansowała na globalną CEO agencji Initiative (Interpublic).
Amy Armstrong zastąpiła Matta Baxtera, który przechodzi na stanowisko globalnego prezesa Initiative. Firma oświadczyła, że pozostanie w holdingu na bliżej nieokreślonej nowej roli kierowniczej.
Armstrong pełni funkcję dyrektora generalnego w USA od 2016 roku i przypisuje jej się stymulowanie wzrostu przychodów, ponieważ skupiała się na „przejrzystości, spójności i wspieraniu kultury wysokiej wydajności”.
Armstrong i jej zespół sprowadzili do agencji takich nowych klientów, jak Liberty Mutual, Nintendo, Gilead, a pod koniec ubiegłego roku ogromny budżet medialnyT-Mobile o wartości 2 miliardów dolarów.
Przypisuje jej się również przebudowę procesu rekrutacyjnego w agencji, aby lepiej wspierać różnorodność i integrację.
Przed dołączeniem do Initiative Amy Armstrong prowadziła sieć medialną BPN Worldwide i była prezesem ID Media. Swoją karierę rozpoczęła w grupie IPG w agencji FCB, gdzie pracowała w dziale mediów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Amy Armstrong globalną CEO Initiative