Aneta Lubańska: z Grupy Onet na dyrektorskie stanowisko w SMG Starcom
Aneta Lubańska, w ostatnim czasie menadżer ds. projektów marketingowych w Grupie Onet, po ośmiu latach wróciła do SMG, obejmując stanowisko communications & business directora w SMG Starcom. Zastąpiła na nim Sławomira Szwaja.

Aneta Lubańska przejęła zarządzanie zespołem pracującym dla firmy Samsung Polska. Jako communications & business director odpowiada za relacje biznesowe z klientem, współtworzy skuteczne strategie komunikacji i nadzoruje ich realizację oraz wspiera rozwój kompetencji zespołu.
Na stanowisku communications & business directora zespołu pracującego dla Samsung Polska zastąpiła Sławomira Szwaja, który w SMG Polska objął funkcję innovation catalyst directora. Szwaj w nowej roli zajmuje się w SMG Polska tworzeniem nowatorskich produktów, partnerstw i rozwiązań biznesowych dla klientów SMG, między innymi we współpracy ze start-upami.
Przez ostatnie lata Aneta Lubańska jako menedżer ds. projektów marketingowych w Grupie Onet zajmowała się tworzeniem strategii, budżetów marketingowych i realizacją działań promocyjnych wybranych marek z portfolio wydawcy. Kierowała komunikacją marketingową takich serwisów i projektów jak VoD.pl, Zumi.pl, DreamLab, Biznes.pl, VUmag.pl i Onet.gry.
Wcześniej przez trzy lata była szefem komunikacji i koordynacji programowej TVN Warszawa. Zajmowała się działaniami marketingowymi i B2B, tworzyła ramówkę stacji, strategie autopromocyjną i koncepcje działań reklamowych, w tym także eventów, konferencji i debat tematycznych. Współtworzyła ofertę reklamową TVN Warszawa oraz aktywności wspierające sprzedaż.
Karierę zaczęła w domu mediowym SMG Mediavest, w którym pracowała od 1997 do 2008 r., w ostatnim okresie na stanowisku dyrektora ds. obsługi klienta. Zarządzała wielokanałową komunikacją oraz budżetami mediowymi reklamodawców z największych sektorów w tym między innymi: telekomunikacji, farmacji, kosmetyków i finansów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Aneta Lubańska: z Grupy Onet na dyrektorskie stanowisko w SMG Starcom