Anna Starmach w nowej reklamie Kenwood
Producent robotów kuchennych Kenwood prowadzi kampanię ambasadorską z udziałem Anny Starmach, znanej m.in. z roli jurorki w programie "Masterchef Junior". Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaplus (Group One), działający we współpracy z agencją MarTech & e-commerce SalesTube oraz agencją kreatywną Gong.

W ramach nowej kampanii Anna Starmach, autorka wielu książek kulinarnych oraz jurorka polskich edycji programów MasterChef i MasterChef Junior, promuje wszystkie modele wielofunkcyjnych robotów planetarnych marki Kenwood.
Zgodnie z motywem przewodnim “Gotowanie nigdy nie było prostsze” ambasadorka marki przybliża odbiorcom, jak sprzęty marki ułatwiają gotowanie i tym samym skracają czas spędzany w kuchni. Działania promocyjne obejmują komunikację w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), telewizji, a także reklamy typu display.
Anna Starmach została ambasadorką Kenwooda w marcu br.
Mediaplus zajął się strategią, planowaniem i zakupem mediów. Działał w modelu house of communication ze spółkami Group One: agencją MarTech & e-commerce SalesTube oraz agencją kreatywną Gong.
Marka Kenwood należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą spółki Group One współpracują od 2020 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Starmach w nowej reklamie Kenwood