Awans w Edipresse Polska
Anna Pawlicka, która do tej pory była product managerem pism paretingowych w Edipresse Polska SA, została brand managerem tego segmentu tytułów.
- To nowe stanowisko w strukturze spółki - mówi nam Marcin Fedisz, rzecznik prasowy Edipresse Polska. Pawlicka odpowiada za wszystkie tytuły wydawnictwa skierowane do rodziców, a więc "Mamo, to ja", "Twoje Dziecko", "Twój Maluszek", "Przedszkolak" "Będę mamą" oraz "Sklepik".
Anna Pawlicka pracuje w Edipresse od ponad 10 lat. Ostatnio była product managerem pism parentigowych. Na razie nie wiadomo, kto zastąpi ją na tym stanowisku. Poza tym Pawlicka pracowała także w magazynach "Viva!" i "Vita".
Edipresse
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Awans w Edipresse Polska