Barbara Koziar: z OMD Media Direction do Universal McCann
Barbara Koziar rozpoczęła pracę jako online media planner & buyer w Universal McCann. Wcześniej pracowała w domach mediowych PHD Media Direction i Digital Media Direction należących do OMD Media Direction.
Jako online media planner & buyer Barbara Koziar dołączyła w Universal McCann do zespołu obsługującego Microsoft.
W PHD Media Direction i Digital Media Direction Koziar zajmowała się markami Unilevera, takimi jak m.in. Knorr Gorący Kubek, Nudle Knorr, Lipton, Saga czy Lipton Ice Tea.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Barbara Koziar: z OMD Media Direction do Universal McCann