Bartek Walczuk po 7 latach odchodzi z agencji 180heartbeas + Jung v. Matt
Bartek Walczuk, jeden z czterech dyrektorów kreatywnych 180heartbeats + Jung v Matt, kończy pracę w agencji. Chce skupić się na autorskim projekcie Osom Studios,

Walczuk pozostanie w 180heartbeats + Jung v Matt do końca roku. Choć obie strony nie wykluczają dalszej współpracy, chce się skupić na autorskim projekcie Osom Studios, który dotąd prowadził równolegle.
Walczuk odchodzi po 7 latach
W 180heartbeats pracował siedem lat. Koordynował kreatywne prace i zarządzał zespołem Nike, m.in. podczas ostatnich Lekkoatletycznych Mistrzostw Europy w Berlinie, przy kampaniach z okazji Air Max Day i innych kultowych premierach. Nadzorował także współpracę z Pernod Ricard - m.in.dla marek Absolut i Ballantine's na międzynarodowych rynkach. W tym roku współtworzył kampanię OLX z okazji Dnia Kobiet, a także serię filmów z Januszem Chabiorem i Janem Fryczem Zdarzyło się najlepszym. W ostatnim czasie, zarządzał zespołem pracującym dla Burger King.
- Mamy dla Bartka wiele szacunku - przede wszystkim za współpracę z Nike - mówi Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats Jung v Mat.
- Naturalnym jednak jest, że to dobry moment, by myśleć o kreacji na nowo. Od zawsze jesteśmy otwarci na talenty. Ponad rok temu, jako dyrektorzy kreatywni dołączyli do nas Tomek Bujok i Michał Sęk. Każdy idzie własną drogą i świetnie się uzupełniają. Wspólnie z zespołem wypracowaliśmy zauważone przez rynek projekty. W niełatwym dla branży roku, mamy 24 nominacje w KTR. Nasza strategia działa, ale jest przestrzeń na nowe myślenie i z tym nastawieniem chcemy uzupełnić kreację - podkreśla Sadowski i dodaje, że zgodnie z konsekwentnie kształtowanym profilem 180heartbeats +Jung v Matt, chce rozwijać portfolio kampanii, które mają mocną, wpisaną w markę i rezonującą społecznie ideę - dodaje Sadowski.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


