Bartosz Dembiński pracuje dla marki Kler
Od lutego br. agencja Bartosz Dembiński PR Komunikacja rozpoczął współpracę z marką meblarską Kler.
Agencja jest odpowiedzialna za m.in. strategię komunikacyjną, komunikację wewnętrzną, employer branding, działania w mediach społecznościowych (na początku głównie na Facebooku) oraz szeroko pojęte wsparcie public relations.
Szczególnie będzie dotyczyło obszaru budowania budowanie wizerunku pracodawcy.
Klient sam zgłosił się do agencji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Do tej pory producent zajmował się komunikacją we własnym zakresie.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bartosz Dembiński pracuje dla marki Kler